Forum sojuszu Palladins pl
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
W związku z tym że spotkałem się z kilkoma złymi ustawieniami drużyny oraz kilka osób prosiło mnie o rady wstawiam ogólnikowy wzór kolejności postaci w drużynie jeżeli potrzebujesz dokładnej porady zgłoś się do mnie:)
Po pierwsze ustalmy sobie linie i opiszmy je jak przypadają w ustawieniu bohaterów
zaznaczam także klocki które biją w odpowiednie linie ( dla ułatwienia kolorem czerwonum zaznaczyłem klocki które biją w nasze postacie)
1linia(1 bohater)
2linia(2 bohaterów)
3linia(2 bohaterów)
Prezentuje się to tak:
3 3
2 2
1 1 1
1
2 2
3 3
W pierwszej linii ustawiamy największych kozaków z naszej drużyny tj.
1.postacie dające naszej drużynie kontratak.
2.zadają duży dmg na drużynę.
3.rzucają osłabienie na drużynę przeciwną.
4.mają dużo obrony i życia.
5.opis ładowania umiejętności brzmi wolno.
kolejność punktów jest ważna ponieważ im punkt jest wyżej tym lepszy jest bohater w pierwszej linii (Wyjątkiem jest dla słabych drużyn gunaar ponieważ on wśród 3* bohaterów posiada najmocniejszą umiejętność, obronę i życie wśród słabych drużyn)
Przykładem dobrej pierwszej linni jest azlar i colen(Duży dmg przez podpalenie)
boril( Duża wytrzymałość + kontratak)
cyprian (kontratak)
hu tao, justice( Duża liczba życia oraz pancerza w połączeniu z nakładaniem minus do precyzji dla całej przeciwnej drużyny)
Opcjonalnie mocny jest też kiril (buff dla wszystkich bohaterów+leczenie) oraz postacie które nakładają na sąsiednie jednostki bufy obrony przed żywiołami( np.kashhrek)
Z góry uprzedzam że domincja nie jest dobrym wyborem z faktu mocnego ataku który ładuje się średnio:)
Nasza pierwsza linia ma za zadanie przetrwać uderzenie pierwszych klocków (załadować umiejętność oraz siać spustoszenie w oddziałach wroga:) patrz azlar)
Gdy już załadują się umiejętności bohaterów naszego przeciwnika na ogół pierwsza linia zawodzi wtedy należy się skupić na drugiej gdzie znów wymienię kryteria doboru dobrego bohatera:
1.Postacie leczące.
2.Postacie zadające główny dmg dla drużyny przeciwnej.
3.Wszelkiej maści bufy na drużynę lub debufy na drużynę atakującą(odporność na żywioły, szybkość regeneracji manny, minus do obrony drużyny przeciwnej, postacie dające buff do ataku waszej drużyny).
4.Postacie bijące w więcej niż jeden cel.
5.Postacie posiadające dużo życia i obrony.
Tak wygląda zestawienie a co do najlepszych przedstawicieli tej linii:
Gromek( dużo życia+ atak w wiele celów)
Richard sabrina melendor(mocne leczenie dla drużyn zranionej przez pierwsze ataki)
Domincja (duży dmg+obrona przed światłością)
3 linia to bohaterowie którzy są najsłabsi, posiadają najbardziej użyteczne umiejętności orazmają stanowić najmocniejszą siłę obrony
1.Użyteczność umiejętności
2.Słabość bohaterów w porównaniu do dmg
3.Postacie posiadające bufy defensywne(+obrony -ataku)
w 3 linii na ogół stawiamy postacie które z faktu małego poziomu nie są w stanie oprzeć się naporowi przeciwnika na ogół są to:
W drużynach 4* postacie z 3* które często umierają podczas ataku
Postacie których umiejętności są przeciętne lub słabe
To straszna opinia jednak postacie nie są balansowane więc jedne są słabsze drugie dobre a trzecie zbyt mocne
Przykłady dobrych 3 linii to:
merlin(jedyna taka umiejętność w grze jednak postać już nie do zdobycia)
joon( duży dmg jednak mało obrony co nie rekompensuje duża liczba życia[mówię o małym poziomie bo sam na takim go mam:)])
sartana(posiada duży dmg jednak mała ilość obrony powoduje że mimo dużej liczby życia umiera stosunkowo szybko)]
To jest moja własna opinia na podstawie odczuć podczas obrony oraz walki z przeciwnikami, przez fakt że każda z postaci posiada różne umiejętności oraz statystyki(Dla mnie za to duży plus dla gry) oraz poziomy bohaterów nigdy nie jest się w stanie określić najmocniejszego bohatera w danej linii bo zależy to od składu dlatego jeżeli masz pytania co do ustawień swojego składu możesz pisać do mnie dam rady jednak nie gwarantuje że będzie to najlepsze ustawienie.
Offline
Strony: 1